Min dag!

Har inte så mycket att skriva idag.. Sov väldigt länge och sen kom Johanna på besök.Mycket trevligt och kul! Vi gjorde typ inget men det var kul med besök ändå.Tror hon gillade Bozz lite grann :P Hihi!
Men han är ju fin. När Johanna åkte hem kollade jag på draknästet på kanal 2. Tycker det är kul att se deras nya idéer :) Och efter det blev det självklart Andra avenyn. Så himla spännande och jag vill se nästa avsnitt NU!! :D

Men det är bara att vänta. Skönt att min värk har börjat gett sig. Fick ont då Johanna åkte.
Nu ska jag se på webb TV och sen vet jag inte. Sanna och jag är ensamma hemma just nu. Min älskade lillasyster!

Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Jag är sååååå seg.. haha. Händer det något kul idag då? :)

2010-04-15 @ 09:42:31
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0