Usch!

Snart börjar helgen gå mot sitt slut. Ganska skönt att komma in på en ny vecka men ganska tråkigt ändå att helgen är slut. Det som är skönt är att omläggningen sker imorgon. Jag längtar som bara den! Det är inte roligt just nu och har inte vart bra på ett tag heller. Är verkligen jätte rädd, jag har inte ont och det är skönt men det är så himla obehagligt!
Vill bara att det ska försvinna, bort från mig, bort från alltid! Såren också! Men det är nog något jag kommer behöva leva med.
Det tråkiga med att helgen är slut är att nu kommer alla vara på mig igen, förlåt men det känns så ibland. T.ex kuratorn här är efter mig m.m..
Jag tycker inte om att prata så mycket. Förlåt kuratorn om du ser detta men jag har inget alls emot dig men jag har inget och säga dig som jag alltid säger då du kommer till mig.

Hoppas verkligen omläggningen bli bra imorgon. Nu ska jag bara klara natten. Ligger jag still så går det oftast ganska bra men somsagt det känns. Sitter med en handspegel riktad mot stumpen då och då för att kolla hur det ser ut. (dom ställena jag inte ser med ögonen) Förstår ni?

Gud va tråkig bloggen blir.. Det ända jag pratar om är hur stumpen känns. Tröttnar ni så behöver ni inte läsa i och för sig, det är upp till er. :)

Har ni haft en bra helg?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0