ursäkta

Ursäkta att min blogg vart himla tråkig idag. Okej så kul är den väl inte annars heller men i alla fall.
Har inte mått så super bra idag.
Haft ont i stort sett hela dagen och känt mig jätte trött.

Var upp en sväng på eftermiddagen och gick till kiosken med mamma och min syster. Men det gjort så himla ont, hörde mamma bredvid som säger: Andas, andas. Jag nästan hyperventlierade och grät os.v Inte alls roligt.
Det vart mitt shoppingställe att gå till kiosken för mer skulle jag inte ha orkat.
Köpte en bok där. Fortsättning på "Gömda", "Asyl" och "Mias hemlighet". Den heter "Emma mias dotter".
Dom tidigare böckerna har varit trikigt bra och läsa och jag hoppas att denhär också är bra :). Dock kan jag inte läsa boken än för jag håller på med "Twilight" böckerna som också är riktigt bra. Håller på med 3an :)
Sen åkte mamma och jag satt uppe en stund till gick till lekterapin för att hämta pyssel till kort.
Sen vart det bara och hoppa i säng för fick så ont igen. Tror det var ganska bra att inte chansa och åka till Hälla för jag tror inte jag skulle ha klarat det. Men jag ville så gärna dit!  Usch, hatar värk. Mamma och Jenny kom senare och vi kollade på idol. Ganska kul faktist! :D

Roligt dendär killen som typ är med varje år som hade dendär fula baddräkt liknande saken på sig. Hahahah!
Men killen som tipsade sin tjej till idol på Visby var riktigt bra tycker jag :)

Aja. Efter det så vart det "premiär" av Kändisjungeln eller vad det nu hette. Ganska tråkgt program och vldigt vidrigt tycker jag. Kommer nästa program imorgon för er som inte sett det.
Mamma och mina systrar åkte nyligen hem. Kollar på Pirates of carribean (staving?)

Har skit ont nu igen och det känns rikitgt obehagligt som om det blöder typ. Är LIVRÄDD!!.
Haft en jobbig dag idag :(

Har er dag varit bra?

Kram kram




Jag och min nya bok. Är ruffsig i håret för jag har halvsovit nu på kvällen men de bjuder jag på! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0