trött..

Usch nu börjar jag bli trött.. Kanske dags att sova snart för mig. Synd bara att jag får blod just nu. Hade dåligt blodvärde igen. Det låg på 77.
Men blodet är alldeles strax klart så efter det kan man ju försöka sova.

Tittade ganska nyligen på Anna Pihl men somnade dom sista 10 minutrana. Och vaknar igen då det är slut. Typiskt mig!

En annan sak, återigen fanns jag inte med på OP-listan.. Suck! Jag har lagt om där hur länge som helst nu. Förstår dom inte att jag lägger om måndag och torsdagar? FAst jag tror det skulle fixas. Hoppas verkligen det blir en omläggning idag och att den blir bra. Har bestämt att shoppa med Emily på fredag. Det är så tråkigt att behöva säga nej då man inte mår bra. Förstår inte hur ni orkar med det.
Älskar dig vännen!! <3

Aja nu blir det till att kolla nyheterna och sen göra mig i ordning för att sova.
God natt med er!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: emily

men det är ju inte ditt fel om det inte blir bra, oroa dig inte för det gumman ! vi har all tid i världen om ´vi inte shoppar nu så har vi 1000 andra chanser senare

2009-09-10 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0