Trött

Oj oj,, nu har man varit iväg på mötet. Kom tillbaka för ca en timme sen. Var knappt så att jag kom iväg för det kändes inte bra alls. Men det var bara att försöka ta sig dit för jag måste ju veta hur det ska gå med min skolgång och hur det ska göras m.m
Mötet gick bra. Mot slutet fick jag ont och började känna mig trött, kände bara att det skulle bli så skönt att komma tillbaka och kunna lägga sig. Taxi människan som körde, körde inte bra. Var bland det värsta jag har varit med om när det gäller bilkörning av taxi. Usch! Lär dig köra människa!! Heheh nej då :P Men ialla fall.
Nu är jag tillbaka till sängen. Skönt när man har ont och är trött.
En annan patient kom med sin mamma och kompis och gav lite tårta. Det var gott! :)
(nämner inte namn ifall hon inte vill)
Men du vet vem du är om du läser detta :P
Hon är några år yngre än mig. Jätte snäll tjej!

Nu ska jag vila, fick mina mediciner för ca 20 minuter sen. Det var smärtmediciner då. Vet inte riktigt när jag får antibiotikan så får se om jag hinner vila lite emellan.
// Saara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0