skit

jag har lyckats göra nåt med datorn så nu krånglar det super mycket verkligen. får säga redan nu att jag inte kanske kan blogga på ett tag för nu krånglar det som bara den tyvärr.. :( USCH! Vet inte ens vad jag har gjort! :O Nu är det dessutom ett program jag vill få bort från datan som jag måste ha behörighet till och hur fan får man det?? Det är nå program som jag inte rikigt vet vad det heter.. tror det heter Personal Antivirus. (programmet vill jag ha bort för att det inte funkar, man måste skaffa nån licens där det kostar och det vill jag inte. sen kommer det upp nå ruta från programmet var 40e sekund.. Skit drygt! Tyvärr kan jag inte säga hur bloggningen blir på ett tag nu. om det bara gäller idag eller flera dagar p.ga detta.. Ni får iallafall ha det bra så länge. Jag får försöka blogga imellan åt och se om det går.. Usch va snurrigt detta blev nu men jag är skit ledsen att det inte funkar,, Det är ju det enda jag kan hålla på med typ här på sjukhuset och nu funkar knappt nätet för att det blockas lite då och då.. aja får försöka roa mig med annat.. vad vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0