Sent inlägg

God kväll kära läsare!
Skriver nu för jag har inte haft tid tidigare.
Sov ganska länge för på nätterna får jag inte sova p.ga smärtan och obehaget. Så då sover jag på förmiddagen och även fram till luch som det blev idag.
Vid 14.00 tiden körde sköterskorna ner mig i sängen ut på lekterapinsgård. (Jag försökte komma upp men det gick inge bra alls) En barnsköterska hade med sig sina hundar. 5 chihuahua hundar. 3 valpar och 2 vuxna. Hel söta hundar. Inte alls som dom jag har hemma (har labradorer) :P Hihihi!

Så jag var där ute i över en timme. Härligt väder var det också. Mamma kom senare och hon vart helt såld. Hon tyckte dom var så söta! hihi! men det var dom verkligen. Tänk om mamma kunde köpa en valp! :)

Sen när jag kom upp igen kollade jag på Top Model fast höll på och somnan framåt 5 tiden men kom på att Pernilla skulle komma en snabbis på besök innan hon skulle på Kör. Hon sjunger och sjunger verkligen bra. :)
Jag hade kunnat blogga efter hon hade åkt men jag var så trött att ögonen gick i kors så jag valde att sova en stund.
Vaknade lagom till Idol som gick på tv :) Jätte roligt att se på!
Och efter det så kollade jag på Andra Avenyn som har börjat igen och det är jag glad för. Den serien är så himla bra.
Sen har det inte hänt så mycket annat idag.

Väntar nu på mamma som jag tror skulle ha med käk nånstans utfrån :P MUMMA!

Men vi hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0