Onsdag!

Hej alla glada, sura och nånting där mitt emellan!
(och ni andra förstås)

Idag har pappa varit här med lite mat. Vart från Max denna gång, annars brukar det vara BK. Men det mesta brukar vara gott!
Så han stannade här ett tag. Sen skulle han hämta min lillasyster hos tandläkaren så nu är Sanna här. Jag tänkte att jag sitter här vid datan sålänge för hon pluggar. Matte tror jag. Ska inte störa henne så mycket.
Hon stannar tills ikväll. Då kommer mamma för att hämta henne efter då mamma jobbat klart.

Det blir och ta det lungt idag, ta prover och så. Har ont i skinkan :( Inte roligt alls! Ska bli skönt med omläggning imorrn. Ska bli skönt om det inte vart som det var sist. Ganska missnöjd över lindningen..
Aja hörs senare!

(förmodligen kommer hon vilja ha datorn sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0