Omläggningsdag!

Ciao alla fina bloggläsare!
Hur har er dag varit? Min har faktist varit ganska bra. Hade ju somsagt omläggning idag och det gick bra. Mycket bättre än i måndags. Hoppas bara det inte går igenom lika fort.

Sen har man inte gjort något annat mer än sovit typ efter omläggningen. Börjar piggna till nu och känner mig lite knäpp. Kan ju förklara. Det finns massor jag vill ha och göra just nu! :O
Typ är skit sugen på något utemat och chokladpudding!! mumma! Jag vill shoppa också!!
Haha konstigt att man kan få nå sug nu efter sånt. Får se om jag mår bra imorrn om man ska ta sig ut nånstans och käka något gott eller shoppa eller något.
Men då har säkert suget efter det försvunnit. Men mamma kommer hit senare idag, kanske ska be henne köpa något att äta?
Annars får hon inte komma! Hähäh! Nej nu var jag elak.. Kan hon inte köpa så kan hon inte men fråga kan man alltid göra.

Nej nu ska jag hugga in min choklad!!




MUMMA!

Och vi hörs!

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, såg på bild förut att du är amputerad. har du varit omlagd ända sen dom gjorde det eller är det nått som kommit senare? för en "vanlig" amputation brukar ju läka ganska snabbt :S

vad kul med shopping :D hoppas du kommer iväg i morgon!!

2009-09-03 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0