Omläggningsdag!

Jaha, Idag var det omläggningsdag igen då. Var till OP kl 08.00 som tiden dom sa. Helt toppen tid! :)
Dock var det lite jobbigt. Frös som bara den.
Inne på operationssalarna är det oftast väldigt svalt också. Vilket jag vanligtvis tycker är jätte skönt men nu var det jätte jobbigt!
Fick 2 täcken. Och ett "lakan" typ.
Strax innan man somnar så känner man sig varmare, hm typiskt va? :P

Hur som helst, omläggningen gick bra. Är inte så glad över lindorna bara. Den som lindade, lindade lite löst.
Annars har jag inte gjort så mycket annat. Typ sovit sovit och sovit :P
Känner fortfarande av efter narkosen, känner mig dåsig och typ konstig på något vis.
Aja nu vart inlägget lite tråkig. :P hehe.
Ska nu ta medicin som heter Movicol. Som är ganska bra då ja ligger stilla och inte tarmarna arbetat som en person som rör sig.
Det är i pulver som man blandar med någo vätska som t.ex vatten som jag brukar ta. Det smakar llte konstigt och är varken gott eller äkligt typ.:P

Sen ver jag inte vad jag ska göra om jag ska se på tv eller något och bara vila huvet typ. haha fint det lät! "vila huvudet".

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0