Min fredag kväll

Min kväll har varit lugn. Mamma var hit in till "stan" med hunden och gick här och hade Sanna med sig.
Sanna kom upp hit medans mamma var och badade me hunden. Sen var det tänkt att vi skulle gå promenad runt lite här utanför sjukhuset.
Men jag ville inte för hon hade inte pratat med mig innan. Hade ont och var rädd för att jag skulle få feber och så för tempen i kroppen har legat lite högre än normalt idag. Usch!

Så mamma åkte hem med nalle så då dom hade badat och kom senare vid 21.00. Sanna och jag spelade MArio Kart på Nintendo 64. hihi så gammalt! :P
Hon typ vann gämt som vanligt för jag är inte bra på det.
Vi spelade i typ ca en timme tills idol började och kollade sen på det. Efter det så vart det kändisjungeln på samma kanal. Och sen vart det dirty dancing på kanal 1. Så nu har man sett den filmen. (är lite "efter" och har inte sett den)
Hehe!

Sen har inget mer hänt. Dom har åkt och sanna ska på zoo imorrn och det blit ju kul för henne :)
Nu ska jag kolla runt lite på nätet och kolla andras bloggar och sådant sen blir det väl och sova då jag är klar!
Kramkram på er underbara läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0