Min dag hittills

Hej alla som läser!
Vill börja med att tack för dom fina kommentarena jag fick i förra inlägget! <3 Ni är ju så snälla.
(ni vet vilka ni är som har kommenterat)
Har inte orkat blogga tidigare idag för det har vart så mycket annat som har rört sig i mitt huvud men nu börjar det bli bättre.
Har mailat min lärare, studievägledare och lärarn här på skolan att nu har jag bestämt mig för att hoppa av linjen.
Inser att det är det bästa för mig just nu. (tror jag) ?
Nej igentligen vet jag inte alls vad som är det bästa just nu...

För övrigt har dagen vart sådär.. Haft ont men det försvann då lymfterapeuten kom och masserade. Tack så mycket för det! :)
Massage hjälper himla mycket mot värk har jag märkt.. :)
Sen ca en halvtimme efter kom sjukgymnasten och vi tränade lite. Ganska skönt med träning och nu var det ett tag sen jag tränade med någon. Annars har det hänt att jag tränar armar lite själv men inte mycket.

Mamma och Jenny kom efter lunch men jag var så trött och sov. Känner mig lite hemsk faktist. Hit komemr dom för att besöka mig och jag ligger och sover?! Hihih!
Men jag skulle inte ha klarat att hålla ögonen öppna ärligt talat.

Aja nu ska jag se på tv. Slutet av Top Model och sen kommer Project Runway som också är bra. :)
Ska kanske käka dessutom.. Börjar bli hungrig.

Ni får ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0