Jaa!

Nu är det mesta fixat på datan igen så nu funkar den bra. (hittills) haha nej då.. Men hoppas verkligen den fortsätter gör det.
Det kom någon kille från nå IT- grej som fixade (ganska snygg faxtist) Men nu ska vi inte gå in på hur han ser ut.
Men gud vad jag blev glad! Då problemen var så hade jag Explorer men det fortsatte med blokeringen så nu fixade han firefox. Och det funkar ju också väldigt bra.
Någon mer som kör med firefox?

Aja. Tidigare idag hade jag massagen som vanligt på onsdagar. Väldigt skönt och en jätte trevlig lymfterapeut.
Sen kom pappa för att försöka hjälpa mig med problemet som var då. Men det gick somsagt inte så bra så Maria på letarpin ringde och fixade så killen kom och hjälpte. :) Bra va?

Så nu kan jag använda datan typ normalt! Jag är så jävla glad över det! Min kväll ensam igår var absolut inte rolig. Det var typ msn som funkade bara då.

Men iallafall, nu väntar jag på besök av mammas vän Åsa, mamma och syskonen kommer väl också. Ska titta på Projekt Runway så länge.

Någon Anonym frågade vart boston ligger. Tyvärr kan jag inte svara på det för jag vet inte det själv. Men det ska jag nog ta reda på sen.

Ha det bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: Leila

Hej Saara, Boston ligger norr om New York på östkusten i USA. Hoppas verkligen läkarna där kan hjälpa dig.

2009-09-02 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0