Hejsan!

Tjabba bloggen!
Kan ju säga att inget har hänt sen sist jag skrev. Jag somnade somsagt efter då jag skrev förra inlägget. Sen har jag sovit till typ 20.00 för att försöka kolla på idol. Jag såg lite gran då och då för jag somnade i några minuter då och då.
Sen efter det kommer Lyxfällan som går på kanal 3 som jag  hade tänk kolla på men tydligen hade jag somnat när idol slutade för vaknade igen 21.20. Aja typiskt mig när det är omläggningsdagar.

För man blir verkligen trött efter narkosen. Sen har jag i ovh för sig  bara varit vaken och legat. Har haftf ont. Och tyvärr gör det ondare när man rör sig, man känner sig som en stel gubbe ibland då det gör så ont och det är inte kul! Hehe..

Nu sitter jag och kolla runt på olika bloggar. Dom har fått för sig att jag ska släcka ner datorn och TVn kl 23.00 Men ALDRIG I LIVET! Och TVn kan dom få stänga av men ingen på sjukhuset får röra min dator. :P Hihi! Bara mamma, och mins systrar om dom behöver det :) <3


Aja hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0