God natt!

Ska nu stänga ner datorn. Hoppas det går och sova snart då. Sov ganska mycket idag pga narkosen och så. Men börjar känna mig lite trött.
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Vart och sitta vid datorn och sen TV som Idol och Lyxfällan. 2 bra program :)

Avslutar med en video från Idol avsnitt som jag tyckte var lite kul! :)




Jag kom ärligt talat inte på vem det kunde vara men förstod bara att det var någon som var utklädd.
Visste ni vem det var? om ni svarar, så svara ärligt ;)

God natt och sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tänkte om du vill tjäna pengar på din blogg sök på Tradedoubler och Affiliator o registrera dig där.. Kram Jenny

2009-09-25 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0