God natt!

Nu börjar jag bli trött så tänkte stänga ner datorn och äta en smörgås, läsa lite och ta det lugnt typ och sen försöka sova.
Pilla kommer senare idag så det är skönt om man är lite pigg tills dess.
Hoppas också jag kan sova för nu börjar stumpen krångla igen.. Obehaget kommer mer och mer. :(
Aja.




Tänkte att jag lägger upp en video som min gamla barndoms vän och hans kompis har gjort :)
(Han till höger känner jag)
Jag tycker dom är ganska duktiga faktist och deras humor är ganska lik min :P Hihi!

Det är dom b.la som driver www.dunderhumor.se där det finns mer klipp.





Avslutar med en bild på vår hamster Miranda som nu har farit till "himlen"
Var meningen att jag skulle ha tagit över henne då jag kunde komma ut från sjukhuset men det han vi aldrig. Hon vart gammal och fick avsluta sitt liv på sin bästa plats i buren. Nämligen sitt lilla hus <3

Tack till Rebecka som lät henne bo hos oss dom sista månaderna i livet! Hon hade det jätte bra :)
Och tack till min syster Sanna som skötte om henne så väl <3

Hoppas ni får en bra natt!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 10:57:57
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0