God natt!

Nu har jag äntligen ätit det jag ville efter lite om och men. Mamma köte aldrig utemat vilket hon lovade :( Tråkigt för jag såg fram emot det. Men men

Så jag käkade 2 äggmackor och en apelsin och drack varm choklad till.
Igentligen tyckte dom inte att jag skulle ha ätit det för jag har inte ätit nå mat idag men jag ville inte ha sjukhusmat nu på kvällen då får dom acceptera det.
Jag är 18 och kan bestämma lite själv va jag vill ha till kvällsfika (vart typ nattfika nu men iallafall)

Men sköterskan tjatade på att jag skulle äta mat. Vet inte hur många gånger jag sa nej.
Sen gav hon upp och jag fick det jag ville ha! Tack! :)

Om du läser detta så vill jag säga att jag har inget alls emot dig men det vart jobbigt när du tjatade. (du vet vem du är)

Nu ska jag snart försöka sova. Vill vara lite pigg då jag har lymfmassage idag.
God natt med er! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0