God morgon!

God morgon!
Har ni sovit gott? Jag har i alla fall sovit ganska bra förutom dom gångerna jag vaknade och hade ont.
Det blir inge skola för mig idag. Har ont i stumpen (får svårt och sitta då) och det vätskar och nu ska halsen börja göra ont också.. Suck! Det började igår med halsont. Men då trodde jag det kunde vara nån retning från narkosen.
Men nu gör det ont när jag sväljer och pratar. Tänkte be dom kolla halsen lite senare idag ifall det är något virus på G.
Hade det inte gjort så ont när man sväljer och pratar så kunde det ju ha vart nå "parti" i halsen som är uppretat från operation men nu kan man ju undra?

Aja hörs senare idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0