God kväll!

Hej alla ni som läser!
Idag hade jag somsagt omläggning. Det gick faktist mycket bättre nu än förra gången och det är verkligen jätte skönt! Är faktist himla glad över det! :D Hihih!

Annars har inget annat hänt idag. Har mest sovit eftersom man blir trött av narkosen och sen har jag kollat på TV.
Hoppas det går och somna tidigt ikväll sen för ska upp tidigt imorrn. Det förstör ju lite då man är skit trött efter narkosen och sover på dagen men det är inget man kan göra åt. Omläggningen måste ju ske och det är inte roligt att vara vaken sen hela dagen efter utan att få sova för man är skitdåsig.

Känner fortfarande av i huvudet lite men ska inte sova nu för då blir det betydligt värre sen till natten. Får hålla på med datan för att hålla mig igång typ :P

Sen blir det väl Idol ikväll klockan 20.00 på kanal 4 och sen efter det: Svenska hollywood fruar på kanal 3 klockan 21.00. Sen blir det idol igen 22.40. Inget jag får glömma!

Aja nu ska jag kika runt på nätet lite. Hade gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Du har så fin blogg vännen:) önskar jag var lika duktig som du:) vi ses i morgon. kram

2009-09-28 @ 19:22:29
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0