God dag!

Hej ni som läser!
Det vart ingen skola idag. Vart lite sur då jag fick reda på det på morgonen. Försökte släcka tidigt igår och försökte sova och försökte vakna i tid men då fick jag somsagt reda på att det inte skulle bli något för klassen skulle på något annat.
Så då blev jag kvar i sängen. Hähä!
Ganska skönt ändå för den delen. Sov så illa inatt.

Så inte mycket har hänt här idag. Ska försöka ta mig upp senare idag.
Har typ ätit, kuratorn har varit här (men jag har som vanligt inget och säga, känns som om hon försöker dra ur mig ord och så. Sa det till henne att jag känner inge behov av att prata med någon) Hon sa att hon tyckte jag var svår att prata med :P

Och clownerna vär hr nyss. Dom är så roliga! :)
Kul att dom finns och kan göra barnen glada och så när barnen har det jobbigt.

Aja. Nu ska jag kika runt här på nätet! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0