Fredag

Hejsan!
Har nyligen kommit tillbaka från en undersökning typ. Det är typ ultraljud fast dom säger eko-card (stavning?) Någon som vet vad det är för skillnad eller säger man bara lite olika?
Det var hjärtat dom kolla sen ska dom även skicka bilder till Boston. Så det är det jag har gjort idag.

Tidigare idag kom kärlläkaren hit och tog hel kroppsbilder som också ska till Boston. Det gjorde skit ont när jag stod upp.. Kändes som om allting ville tryckas ut ur stumpen. Kanske svårt för er att förstå? hihi!
Sen fick jag även skit ont i magen. Tror det är för att jag spände mig rejält och jag har knappt nå magmuskler just nu eftersom jag inte går o.sv..
Hoppas dom i Boston kan komma på nånting man kan göra så det blir bättre typ.. Eller vad man nu ska säga. Men det visar sig sen vad dom säger och så.

Nu ska jag vila ett tag, sen ska jag nog ta mig upp.

Hörs sen! Kram

Kommentarer
Postat av: muffins

hejhej, ekocard (ekocardiografi) betyder samma sak som ultraljud på hjärtat. man ser hur hjärtat jobbar och hur det ser ut, precis som man tittar på bebisar i magen. på ett EKG ser man bara hjärtfrekvens (hjärtvågor) om det slår jämnt eller flimrar å så.

förut var det nån som undrade var Boston låg... det ligger i östra USA precis vid havet.

kram

2009-09-04 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0