Fredag

Hej ni som läser!
Hur har ni det idag? Min dag har varit jobbig. Har ont till och från och har inte kommit upp än. Skulle ha varit ut och shoppa med än vän idag men det sket sig. Ja inte pg.a henne utan p.ga mig.. Känns så värdelöst att ha ont så ofta.
Men jag hoppas det går över.
Om det inte gör det så måste jag försöka ta mig upp en stund iallafall, men håller mig nog innanför sjukhusets väggar om inte annars nära sjukhuset. Ganska skönt och hålla sig nära när det är lite jobbigare så man snabbt kan få "hjälp" om man behöver.

Aja. För övrigt har det inte hänt så mycket. Tandläkarn var här för vidare behandling, och det såg väl bra ut.
Sen har det inte skett så mycket mer. Är trött och har ont.
Aja jag har väl inget och skriva igentligen. Måste maila lite till wenströmska. Har inte fått svar från studievägledaren om att jag vill byta linje så det är väl bara att vara på han. För jag behöver ju veta jur jag ska gå till väga med allt. Sen ska jag även maila rektorn.

(Ursäkta för ett tråkigt inlägg) Haha

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0