..

Jahaja,, har precis kollat på Idol. Är glad att Eric gick vidare för han var super duktig. Mitt blodvärde var inte så bra så jag får även blod just nu.
Hb:t som det heter låg på 75. Känner mig lite konstig i huvudet. Vad kan det bero på? Hm.. Undra om det är blodet. Ger det sig inte så får jag väl säga till.

Skönt att jag inte behöver stänga av datorn nu ikväll vid elva. Eftersom jag får blod så fick jag ha den igång! Ibland är sköterskorna super snälla! Hihih!! Men jag förstår dom, svårt och sova när en blodpåse tar ca 1 h och 30 minuter. (lite beroende hur mycket som är i)
Svårt och sova och sen om droppet ska pipa.

Nu ska jag iallafall käka lite innan jag fastar. För er som inte hängt med från början så fastar jag inför omläggningen som sker imorrn.

Hörs sen! Kramkram




Mamma jag älskar dig! <3
Du ska veta att jag skulle inte ha orkat utan dig vid min sida. Tillsammans är vi oslagbara!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehhe vad söta ni är ..du o mamma <3

Ha det bra! Kramar

2009-10-01 @ 08:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0