....

Hej!
Ville bara önska er läsare go natt!
Det har inte hänt nånting alls underkvällen och det är därför jag inte har bloggat. (okej det händer inte så mycket annars heller men nu har det absolut inte hänt ett endaste dugg) :P

Har fått mitt blod och nu sitter jag med medicinen som tar en evighet (24 timmar) Blir klart ungefär vid 19.00 tiden imorrn kväll. Usch!
Annars har jag bara kollat på TV. Som t.ex Victoria secret fashion show och Top model (ny säsong på top model)
Sen skulle jag kolla på Ensam mamma söker men då sov jag typ.
Mamma kom sen efter jobbet och hälsade på. Var skit trött även då men försökte hålla mig vaken så gott det går. Vi kollade på någon film som jag inte minns vad den hette.

Idag hoppas jag att det blir omläggning. Blir så osäkert för nu fanns jag inte med på operationslistan. :S Men dom flesta vet väl att jag lägger om Måndag och Torsdagar? Förstår inte hur man kan ha missat det men jag hoppas det löser sig för det behövs verkligen en omläggning och jag orkar och kan inte vänta en dag till. Jag är verkligen livrädd att det ska börja blöda och så för det rinner, kladdar, luktar m.m.. Skit vidrigt och detta dras jag med.. Inte kul alls!

Vet inte alls hur det blir med sömnen inatt för mår jag dåligt så ligger jag bara och fokuserar på det. Jag vet att det är det dummaste man kan göra och att det är bättre att tänka på något annat. Men det är ju jätte svårt!
Personalen är ju gulliga och säger att dom kan komma in och titta flera ggr inatt men man är ju osäker för det.

Jaja nångång lär jag väl sommna av utmattning eller nåt..
Blir nog inge mer skrivande nu innan jag somnar.

Ha en fortsatt bra kväll ni som är vakna och sov gott! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

All lycka till dig starka flicka! Efter regn kommer solsken!

2009-09-07 @ 08:34:07
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 10:09:32
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0