Tisdag

God eftermiddag!
Hur har ni det? Här är det okej. Har varit jobbigt tidigare idag så jag har inte tagit mig iväg till skolan. Men jag måste försöka göra det snart. Vikigt med studier och jag vill ju ha material så jag kan göra något.
Sen vill dom även att jag ska komma helst en gång i veckan för att vara inskriven i skolan. Kanske blir utsparkad annars? Vad vet jag?
Nej men enligt ***** här på sjukhuset så vill dom det, att jag ska komma iallafall en gång i veckan. Det är inte som när jag gick på rudbeck.
Då var jag aldrig där utan läste bara svenska på distans och hade en väldigt bra mail kontakt. Men samtidigt förstår jag det här också att dom vill det. Folk är ju lite olika och vill olika saker.

Aja. Annars har jag inte gjort något idag. Ska försöka ta mig upp senare (om allt känns bra) om det så bara blir en kortis. Det är ganska viktigt.
Sjukhusclownerna var här och gjorde en liten pjäs :D Hahaha skojsigt. det var väl det enda som hände ;)




Doktor musik och Vimsan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0