Söndag!

Hejsan!
Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej :)
Har haft lite besök idag. Det är därför jag inte har bloggat innnan.  Pilla kom hit med McDonald´s. Gott gott!

Vi kollade även på filmen Män som hatar kvinnor. En himla bra film men lite äklig här och där. hehe!
När filmen närmade sitt slut kom Pappa och en till (säger inte vem det är ifall han inte vill)
Så vi umgick med dom lite också! Trevligt trevligt!

Sen vart det mer TV tittande som Top Model och pratade lite med pappa och den andra personen.
Klockan 20.00 vart det ensam mamma söker och nu sitter jag här och ser på Vem kan slå filip och fredrik och ska kanske öppna mig choklad :D

(får även blod för hade lite lågt Hb. Låg på 79)

Är lite sur över att läkarn har sänkt mina värkmediciner. Har haft ganska så ont nu inatt och idag. Det är det enda som har varit jobbigt.. :/ Gillar verkligen inte att dom sänker. Nu vill jag inte låte beroende av mediciner men vem vill ha ont? Det vill väl ingen hoppas jag.. Och jag har ju ganska så ont till och från. Aja. Dom skulle ta upp det på ronden imrogon. Jag hoppas dom gör det..



Jaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0