Omläggningsdag

Hejsan!
Idag var det omläggning. Som vanligt var det dusch innan och det var riktigt kämpigt. Var inte på mitt bästa humör och hade ont. Nu har jag dessutom tagit kort på grejen jag ligger på då jag duschar. Ganska obekväm grej men vad ska man göra? Annars kan jag inte duscha... :(
Och ärligt talat det är skitjobbigt för mig att duscha. Inte som för dom flesta som klär av sig och bara kliver in i duschen stående eller sitter på en dusch stol. Aja

Omläggningen var halv 9 så jag behövde inte vänta länge vilket var super skönt :) Eftersom vissa delar av lindorna blir blöta så ligger man alltså blöt i sängen. Jag hoppas det fortsätter med morgontider :D
Och omläggningen gick bra. Gissa vem det var som la om? STIIIG!! :) Yeey! Haha

Efter omläggningen har jag bara vilat. Känner fortfarande att jag är trött men ska hålla mig vaken nu.
Mamma och Sanna har även varit hit en sväng. :)
Nu sitter jag och kollar på Hells Kitchen. Ganska kul när köksmästaren (namn)? skriker. MEn det gör han väl för att det ska bli "bra" tv typ.
Känner mig även konstig i magen. Får näringsdropp och jag tror att det är orsaken. Känner alltid så när jag får droppet vilket är på måndagar och torsdagar. Men ändå så är det konstigt. Jag menar, droppet går ju inte ner i magen utan i blodet? Hmm.. Men det kanske har och göra med det som är i droppet eller något? Äh vet inte. Sköterskorna vet inte heller.





Dusch grejen jag ligger i... Höhöh!





Näringsdroppet (som ser ut som mjölk typ)

P:S Har skaffat en hotmail till bloggen nu. [email protected]

Fixat det för det kanske behövs nångång. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0