Min dag!

God kväll!
Hur har ni det en sån här fin fredagskväll? Här är det ganska okej. Börjar få ont så ska snart upp i sängen och käka en massa godis och se på IDOL! Mumma!! :)
Tidigare idag var mamma och jag till skolan för att hämta material (äntligen) vi åkte hem tidigare från skolan för vi fick det ^^.
Eller hem och hem, till sjukhuset. Sen har jag mest tagit det lungt och vilat i sängen. Sanna kom hit efter skolan. Hon spelade TVspel så fint medans jag typ halv sov. Jörgen kom även senare :) Trevligt, dom spelade  TV spel han och Sanna. Hihi!

Senare på kvällen drog Sanna och jag till skiljebo för att handla godis. Mamma har kommit hit nu också. Det är ju kul.
Vart lite kortfattat om min dag. Nu ska jag upp i sängen och heja på Erik Grönwall! <3 Vem hejar ni på?
Hej sålänge





ERIK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0