Hejsan!

HeJsAn! :)
Ursäkta att jag skriver sent. Eller ursäkta? det är min blogg, ska inte be om ursäkt :P Hehe!
Hade omläggning idag och fick komma in först (alltså klockan 8) Himla skönt. Haha det var lite roligt imorse då sköterskorna kom in och sa att det var dags. Jag drömde inatt att jag hade haft omläggning så jag var tvungen och tänka till nu på morgonen. Så det kan bli.

Men omläggningen gick bra men är missnöjd över lindningen. Vart ganska löst lindat och det är jobbigt då man ska sitta för det känns som om allt bara rasar ner och vill tryckas ut ur mina sår. Skit jobbigt för det gör jätte ont då. :S
Anledningen till att jag inte har skrivit tidigare är att jag dels har sovit efter narkosen, sen när jag började vakna till kom Sanna (min lillasyster) Så hon hade datorn en stund medans jag kollade på tv.
Kände inte för att ha datorn tidigare heller. Sanna är fortfarande kvar men ser på tv. Väntar på att mamma ska hämta henne nu när hon har slutat. Hon kommer väl snart.
Annars blir det väl inte mycket nu ikväll. Blir och kolla datorn och läsa lite och försöka sova om jag inte ska äta något då.
Det är ju skola imorrn. Hoppas jag kommer upp. Just nu känns det väldigt tveksamt :S
Aja. Blir nog mitt sista inlägg för idag.

Säger god natt nu: GOD NATT! :) Hoppas ni får sova gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0