God natt!

Hejsan!
Har ni haft en bra kanelbullens dag och ätit många bullar? :)
För mig har det varit helt okej och det har varit skönt. Träffade på johanna här på sjukhuset, hon hälsade på ******* som ligger inne.
(nämner inte namn för personen kanske inte vill det)

Senare kom jöregn på besök hit. Har inte sett han på evigheter och vart väldigt överaskad när han dök upp. Men det var super kul att han kom :)
Pappa kom senare en stund och höll mig sällskap vilket också var trevligt :)
Kollade på tv och pratade lite. Vart en dokumentär om personer som hade överdrivet stora bröst. Den hette världens största bröst och jag (eller nåt sånt) Nån mer som såg den?
Efter det så kollade vi på Topmodel (pappa fick se det för jag ville det) haha!
Sen åkte han och jag kollade på ensam mamma söker.

Senare kom mamma upp en snabbis. Hon hade med sig en kanelbulle :D Hihi!

Nu fick  ni min kväll i detalj typ! Haha! Men det gör väl inget? Nu ska jag iallafall typ stänga av datorn och äte lite, läsa och sen sova. HAr omläggning imorrn och blir förmodligen den första som får åka in på OP  om inget händer nån annan akut alltså :) (det är skönt att vara först)

Aja ha det bra alla och god natt! Kramkram

Kommentarer
Postat av: emelie -

Frågestund på min blogg!

Fråga mig vad som helst, jag svarar.

Ha en bra dag :)

2009-10-05 @ 09:03:35
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0