God Kväll!

Hejsan!
Haft en bra kväll?
Jag fick tillbringa min kväll i sängen. Min syster var hit och hälsade på. Kul med besök för annars hade jag legat där själv och inte kommit upp för det har varit jobbigt.

Min syster överraskade mig när hon kom, visste inte om det alls och hon hade gått från sin skola. Och det är en bit. Hihi! :)
Så hon var här då. Vi typ gjorde inte så mycket. Vart lite prat, kollade på tv som Australiens next topmodel, Hanna Montana på eftermiddagen. Spelade Mario Cart på Nintendo 64. Hähä gammalt va?
Sen vart det mer tv tittande som Lilla melodifestivalen och Idol direkt efter det.
Framåt kvällen började jag även få ont och det verkar inte vilja ge sig riktigt. Usch usch!

På Idol så var det kul att Camilla fick en andra chans (hon som gjorde bort sig lite igår) Men tråkigt att hon valde att göra om Halleluja som är en lugn låt till shlager. Visst jag gillar shlager musik men hon förstörde låten lite. Förstår inte varför hon valde att gör shlager igen när hon fick kritik för det förra gången? Hm!
Så hon fick lite kritik igen... Hehe!
Men jag tycker fortfarande Tove och Eric är dom bästa. Blir nog dom jag kommer heja på. Vilka tycker ni är bäst?

Sanna åkte nyligen hem så nu är jag ensam.
Ska väl ta det lungt och försöka konsentrera mig på nåt annat och inte min smärta men de är så otroligt svårt. Så jobbigt när folk säger. "jag förstår dig". Hur kan dom göra det? Det enda dom kan göra är att försöka tänka sig i situationen men har svårt och tro att dom förstår mig. Hm!

Nu vart det kanske ett snurrigt inlägg om allt möjligt. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0