God Kväll!

Usch ligger här i sängen och svettas ovanligt mycket.. Jobbigt!!
Inte kan jag kliva in i duschen som vanligt heller.. Fan!

Aja.. Idag var det omläggning. Var till OP klockan åtta imorse. Skönt att det var tidigt men jobbigt att duscha så tidigt bara. (duschar ju alltid innan) Och inatt blödde det ur stumpen. Jag blir rädd och ringer mamma. Som kommer in. Hon hjälper att linda och stannar kvar ett bra tag efteråt. Hon är så snäll! <3
Jag fick även en insomningstablett för första gången men den kände jag inte av. Det var ju en bra tablett. Haha!

Omläggningen blev för övrigt ingen bra. Och detta ska ja ha tills på måndag. Det är bara att härda ut. Nu är det bara en vecka kvar tills stig är tillbaka hit :) (tror jag) :D

För övrigt har det inte hänt något idag. Har sovit efter omläggningen. Fått blod och nu på kvällen kollade vi på skräckfilm mamma, jag och prenilla. Den hette The unborn. Ganska bra film. Kommer nog kanske en liten recension sen so jag brukar göra. Vi käkade även tacos med kykling istället till. Det var gott men jag hade så förbannat ont i magen så jag åt bara halva. Hade självklart velat äta mer men det gick verkligen inte.
Känner nästan lite skuld för mamma hade köpt så mycket olika grejer till.. Borde jag verkligen känna det?

Aja nu ska jag väl kolla runt lite på nätet. Hade gott!

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Ja, för Kissie ställde in av någon anledning. Vågade väl inte? :P

2009-10-30 @ 00:23:48
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0