God kväll!

Har ni haft en bra fredag? Det har jag faktist haft! :) Mamma kom efter lunch och då skulle jag byta rum. (man gör så imellanåt för att dom ska storstäda dom rummen man har legat i) Så nu har jag typ piss gula vägger blandat med kräk gula. (ursäkta språket men det är sant) xD

Sanna kom hit efter skolan och vi umgicks lite.
Kollade på TV som projekt runway och hanna monthana och så. Ganska bra program!
Sen tog jag mig upp och vi gick till kiosken för att köpa godis :) Och Jörgen kom hit på besök, vi gick till kiosken igen :P
Och pratade lite oså..

Sen gick Jörgen och jag ut för att hälsa på hundarna han hade i bilen. Himla kul och se dem men Eddie var mer upptagen av omgivningen än mig. Nalle hälsade lite mer på mig än Eddie. Men Eddie har inte sett mig på länge heller. Har sett Nalle mer.
Det är bra att Jörgen har en bamsebil så man får plats med båda vovvarna :P Ganska coolt att man kan fälla ner säterna så det blir ett enda stort "golv typ" (bil för typ 8-9 pers med alla säterna uppe) SÅ ni förstår hur stor den är?
Så hundarna har gott om plats när allt är nerfällt. :)

Sen gick vi upp igen och kollade på mer TV. Där efter åkte Jörgen och Sanna och jag kollade på Idol.
Det var ju rocktema och jag gillade inte någon speciellt sådär. Visst dom är ju duktiga men denna gång var det ingen som "stack ut i mängden" tyckte jag.
Hoppas bara Tove, Reza och Eric är kvar länge. Det är nog ändå mina favoriter. Dom har ju varit ganska duktiga. Vilka gillar ni?

Här kommer några bilder från dagen!

Min lillasyster!




Jag!

Några fiskar och Sanna i bakgrunden

 

Haha jag! :P (fotat av Jörgen)

Ska se på idol nu och dricka Loka!. Heja Eric, Reza och Tove!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Pilla

va fina bilder. söta ni är:)

2009-10-24 @ 14:12:10
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0