God kväll!

Hej mina vänner! :)
Oj oj, Här sitter jag och gäspar. Jösses och jag har sovit istort sett hela dagen. Jag borde ju vara pigg då?
Det är därför jag inte har skrivit någonting i bloggen.
Har inte så mycket och skriva heller. Väntar nu på att mamma och Sanna ska komma tillbaka hit, dom stack iväg för att köpa mat. Blir nog från donken. Sen tror jag även dom skulle handla först.

Innan dom åkte har jag och Sanna spelat lite Tv spel. Nu har jag bytt ut Nintendo 64 till Playstation 2. Lite nyare :P heh!
Förutom att jag har sovit så tog jag prover. Dom har inte sagt svaren eller något om blod så jag antar att det ligger någrlunda bra? Eller vad ska jag tro?
Får väl fråga sen. Sen måste jag fråga om jag är slriven på OP imorrn. Ibland är jag inte det trots att jag alltid har omläggning måndag och torsdagar. Det är lite konstigt för dom föesta vet ju om det. Och jag hoppas verkligen det bli imorrn för det känns verkligen inte bra. Det känns som om det rinner ganska mycket och så har jag ont. Hoppas det är bra personal inatt. Vissa kan jag känna mig lite osäkra med. Aja får ta det sen, natten har ju inte kommit än.

Aja. Nu ska jag väl ta mina mediciner och se på Ensam mamma söker medans jag väntar.

Har ni haft en bra helg och söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0