God kväll!

Har ni haft det bra idag? Jag har haft det helt okej. Sov till 12.00 och sen senare kom Johanna. Det var kul med besök och lite sällskap. :) <3

Hon drog för ca en timme sen tror jag så nu är jag ensam. Jenny kommer snart. Det blir väl och kolla på Idol. Senare ikväll kommer mamma och då ska jag väga mig. Gilllar inte det alls. Är så himla rädd att jag har gått ner i vikt. Jag får verkligen inte det.
Min värden i kroppen får inte bli sämre. Helst skulle jag behöva gå upp lite i vikt. Ska föklara varför.
Har jag dåliga värden kan man inte göra något operativt. Därför måste mina värden och vikten gå upp lite så att kroppen klarar av en operation om det behövs göras i framtiden.

Sen gör det även väldigt ont i stumpen när jag väger mig fast jag sitter.. :(

Aja jag ska vila en stund. Är skittrött! Vi hörs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0