Fredag!

Hejsan! Hur har ni det?
Här är det okej nu. Hade det lite jobbigt imorrse men det är bättre. :)
Ja idag är det fredag och snart är det helg! Ska bli så skönt att inte ha någon tid att passa och så, att kunna få sova mycket! :D Sen är det lov nästa vecka Wohhoo!!! Bättre kan det inte bli eller hur? Fast helt bra blir det väl inte. Har ju inte lov från allt. Skolan har jag lov ifrån men måste nog plugga lite ändå. Men sen är ju allt som vanligt.

Aja. Kom ganska nyss tillbaka från skolan. Har pluggat matte. Vart inte så mycket, jobbigt och plugga när man har ont. Det är svårt att koncentrera sig. Men jag försökte så gott det gick.
Nu kollar jag på Projekt runway (stavning?) Repris men det är ett bra program.
Ska snart käka också.
Ska ni göra något roligt idag?

Kram


Bjuder på en bild på Mattias och mig (mattias från EMD) Då han var här för ca ett år sen och hälsade på här på sjukhuset! :)

(det blir ju lite roligare med bilder)

Kommentarer
Postat av: MESTELSA

HEJHEJ!

vad har du för planer denna fredag? (:



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

2009-10-23 @ 16:23:26
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0