Äntligen FREDAG!

Ja rubriken säger det mesta. Skönt med fredag och helg utan nån som ska bestämma vad man ska göra och så. yääy!!  Haha!

Jaja, idag var jag ner till skolan en sväng (sjukhusskolan) Hade ont då så jag tog mig ner i sängen. Det gick ju det också. var där i ca en timme och pluggade matte.
Sen var det bara att ta sig upp till avdelningen där jag inte har gjort ett endaste dugg. Är så trött så jag har bara legat i sängen. Mamma kom hit också men åkte för ca en timme sen för hon skulle jobba. :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska nog vila en stund och sen måste jag försöka vinna över min rädsla över detdär obehagliga jag känner i stumpen. (alltså jag ska försöka ta mig upp men är så jäkla rädd över att det ska blöda igenom)
Blir nog att hålla sig inom sjukhusets "väggar" när det känns såhär. Det är ju lite tryggare även om det känns jobbigt.
Skulle vilja ta mig till kiosken och köpa lite godis inför idol ikväll.
Men det ska jag försöka med senare. Nu ska jag kika runt på nätet.

Såg någon föressten igår på idol då Camilla trodde hon hade gått vidare men det var Karlolina?
Gud jag tyckte så synd om Camilla, det måste ha varit så pinsamt för henne. Hon måste ju ha tyckt det va jätte pinsamt!

Här är klippet för er som inte sett och för er som vill se igen!


 

Men vi hörs senare!

Min vän Carro fyller 20 år idag. Grattis vännen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0