The last house on the left

Nu ska jag äntligen skriva om filmen the last house on the left!

Handling:

Filmen handlar om två tonårstjejer som kidnappas, toteras, m.m av ett gäng kriminella. Efter morden söker de kriminella en plats att sova på och hamnar tillslut i samma hus som ena tjejens förälldrar. När föräldrarna inser vad som har hänt (dottern kommer tillbaka skadad till huset) och vilka som är gäster blir hämden fruktansvärd...

Vad jag tycker:

Filmen hade en smart handling tycker jag men passade inte mig så jätte bra. Visst fanns det vissa bra scener och vissa som var mindre bra men jag vet inte. "Fastnade inte för filmen helt enkelt.

Får betyg 3 av 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0