Söndag

Sitter nu och käkar köttfärspaj. Himla god faktist! :) Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Har haft ont som vanligt och även varit lite orolig och inte kunnat slappna av alls men det börjar släppa nu vilket är skönt.

Får se vad som händer senare. Blir väl mycket tv tittande och kanske se på en film jag har laddat ner. Jag vet att man inte ska göra det men jag gör det då jag har tråkigt och inget att göra.
Är även SKIT OROLIG över omläggningen nu på måndag. Den måste måste bara bli då. Dom får inte skjuta upp det eftersom jag ska på bio på tisdag. Ska se New moon om jag kommer iväg.
Någon som har sett den eller ska se den? :) Berätta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0