Söndag kväll

Hej!
Hur har nu det? Här är det väl sådär. Inte så bra faktist. Är seg, har ont lite här och där, får blod, har ont i nageltrångstån. m.m.. Uuuh!

Har inte hänt så mycket idag. Sov skit länge. Vaknade till vid halv 4. Men har varit vaken till och från.
Usch nu är ju lovet slut. Det är väl bara och säga: VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL VERKLIGEHETEN! typ. Fast jag har ändå inte känt att jag har haft något lov. Det enda jag inte har haft är ca 2 timmars skola i veckan, sen har det varit likadant som vanligt.

Jenny och mamma var på besök idag :) Älskar min familj! Dom betyder så mycket för mig <3

Nu ska jag kolla på Ensam mamma söker som börjat igen efter en reklam och käka godis och dricka cola. Efter det blir det Vem kan slå filip och fredrik som igentligen redan har börjat.



Min fina inpaketerade tå ^^




Mitt godis!

Men ska väl snart käka nåt annat. Får se vad man hittar på. En sköterska glömde beställa middag till alal barnen här xD Haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar er<3

2009-11-03 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0