Omläggningsdag!

Skriver ett kort inlägg nu. Orkar inget mer. Mår verkligen inte bra. Det var ju omläggning idag och resultatet blev inte bra. Lindorna är löst lindade, har ingen linda runt mindjan som jag brukar ha. M.m

Prover har tagits och mitt hb låg på 75 (låg på 73 igår) så blodet jag fick igår gjorde ingen nytta stort sett. Sen tog dom även Crp och igår låg det på 150 nånting och hade höjdts till 188 idag tror jag dom sa.
Så nu har dom börjat med en antibiotika kur nu ikväll, men infektionen vet man inte riktigt var den är. Det kan vara stupmen, det kan vara urinvägsinfektion som jag ofta har men det vore väl konstigt då? Jag kan inte miinnas att jag känt av det när jag varit på toaletten...

Sen har man så himla ont i huvudet och vill bara ligga i sängen och blunda.

Hälsar er en god natt nu! Kommer inte blogga mer idag. Hade bra! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0