Omläggningsdag!

Idag var det omläggning. Duschen innan var rena rama helvetet till en början. JAg var livrädd. menar verkligen det också. Det kändes som om det rann hela tiden ur stumpen. Inte roligt alls!
Men det gick bra och det är jag glad över :)

Sen efter duschen bar det av till OP. Var lite krångel med att ta sig in på själva operations delen av lassarattet för dörr öppnaren funkade inte så dom vart tvungna att stå och hålla i dörrarna (det är två dörrar) Och dra i sängen samtidigt. Men vi kom in! :D Heheh!
Omläggningen gick bra tror jag. Hoppas han gjorde det tätare nu eftersom det blodde sist. Nu börjar man dessutom bli VÄLDIGT nervöst inför nästa omläggning. Hoppas verkligen det blir på måndag och att dom inte skuter upp det till tisdagen för jag ska på BIO då. Vill inte ha omläggning samma dag och gå som en jäkla zombie till bion.
Blir det för jobbigt och att man inte mår ra så får väl någon annan gå för min biljett men jag vill så HIMLA GÄRNA GÅ! Annars blir jag ledsen. Det är Twilight "New moon" som jag ska gå på. Den vill jag VERKLIGEN se!!

Nu ska jag se på Idol!
Hoppas det går bra för dig Cornelia i Uppsala! Tänker på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0