Min söndag

Hejsan ni som läser!
Har ni haft en bra helg? Ni får jätte gärna berätta vad ni har gjort i helgen :) Skulle vara kul och läsa.
Min helg har väl vart som vanligt i stort sett.

Idag har dagen varit sådär. Har haft ont hela morgonen och förmiddagen, fram till lunch typ. Vilket innebär att jag sov ganska dåligt inatt. Somnade sent och vaknade tidigt p.ga värken. När ska man vänja sig vid det? Kommer man någonsin vänja sig vid det?
Det är väldigt jobbigt. Och har jag ont så äter jag ganska dåligt. Åt alltså ingen lunch. Men har precis ätit nu. Och det var jätte gott :) Pappa och Annabelle nyligen hit. Dom åkte typ nyss. Är glad att pappa har träffat henne. Hon är jätte snäll! Annars har det inte hänt något annat. Jo! Har tagit prover också! Hoppas verkligen dom är bra eller iallafall någorlunda bra. Nu ikväll blir det väl att kolla på TV, läsa bloggar och tidningen jag fick av pappa. :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0