Min dag

Ja, nu är det äntligen kväll och dagen snart är slut. Ska bli skönt med omläggning imorgon. Har fått en tid och jag hoppas dom håller den. Halv 9 på morgonen. Skönt va? ;) jag vet!

Aja. Idag har det inte blivit så mycket och göra. Kollat på TV, pysslat lite. (ska visa senare) :P
Fick även paket idag av min gudmor och gudfar. Himla gulligt! Tack för dem! :)

Nu är jag skithungrig men jag ska inte äta något än för mamma ska komma med mat hemifrån. Ska bli så himla gott! Bara längtar. Hoppas hon är här snart!! :D Min lilla mamma! <3


Paketet!




Innehållet! Vad jag älskar Hello Kittty. Katten är så söt och jag älskar söta saker.
TAck så mycket för det!

(kortet på bilden är fotmålat) Det är ganska coolt :)

Kommentarer
Postat av: Pilla

åh va fina hello kitty saker:) va snälla dem är.. kram

2009-11-12 @ 22:09:42
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0