Fars dag!

Hej! Har ni varit snälla mot era pappor idag? ;) Hehe!
Pappa var hit en sväng med Jenny och Sanna. Fikade lite och pratade. Men jag var så himla trött. Är ju gämt det. Suck!
Så dom stannade inte så länge. Sanna blev kvar här. Hon var nere ganska nyligen till kiosken och köpte mat. :)
Får väl se vad man hittar på och orkar göra sen. En bra grej är att mitt HB va ganska bra så jag slipper att få blod och mitt crp har minskat! jippi!

Och imorgon är det omläggning. Nu är stickan tillbakaa så jag hoppas det blir han imorgon :)
Vi hörs nog senare!  Kram på er och ha en fortsatt bra dag!




Kommentarer
Postat av: muffins

hehe kaadå jag har varit snäll mot pappsen, gjorde ett kort och bakade en kaka till han. vad skönt att höra att du är på bättringsvägen :) stickan är favoriten va?

kram

2009-11-08 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0