Dålig start på dagen :(

Fan vilken dålig start jag har på min dag... Vaknar jätte tidigt och har ont. Får lite olika smärtstillande som oxynorm och morfin. Tar mig in i duschen i hopp om att det är omläggning klockan 8 som dom sa igår. Hinner precis komma in och då kommer det en sköterska och säger att omläggningen inte blir klockan 8 för det var mycket akuta operationer. Det var bara och köra tillbaka till rummet då.
Dom sa även att jag fick äta frukost och får man det så kan man räkna med att omläggningen blir sent i eftermiddag eller imorgon.
På dom lät det som om att det kommer ske imorgon. Är skit ledsen! Ligger här i sängen med en stump som har blödigt och man vet ju inte om det kommer komma mer. Det gör mig skit rädd, nervös och orolig.

Jag som såg fram emot omläggningen så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0