Omläggningsdag

Jaha idag var det torsdag och det innebär att det är omläggning för mig.
Det gick rätt okej själva omläggningen men innan och efter hade jag ont.. Det var så att jag grät. Hade verkligen jätte ont men personalen på Operation är jätte gulliga och snälla och lugnar ner mig och jag får smärtstillande.

Sen ska alla grejer på som t.ex blod trycks grejer. EKG, och så..
Efter omläggningen så låg jag på uppvaket ett tag. Vaknar till och från helt tagen av narkosen och säger att jag har ont. SÅ jag får smärtstillande och typ somnar om. Sista gången jag vaknade på uppvaket så såg jag parsonalen från min avdelning. Antar att dom skulle komma och hämta mi´g och det skulle dom. Men säger igen att jag har ont. Då får jag nånting som gjorde att jag inte mindes min färd från uppvaket till avdelningen. (hmm?)

Väl inne på rummet försöker jag att somna om. Men hade ont då också. MEn jag sov till och från. Mamma var här också (även på uppvaket) Love you mammi! <3

Senare åkta ont och jag kunde vila ensam. Så min dag har istort sett blivit och vila. Det blir så när det är omläggning. Ni som har vart med om narkos vet ju hur det är. Man blir ju skit trött.

Fast nu är jag piggare. HAr docl väldigt ont i huvet förmodligen för att jag har druckigt dåligt. Kanske. Ligger nu här och ska kolla runt på andras bloggar och dricker saft Ska nog även  lyssna igenom Johan Palms skiva som jag har fixat.

(ucsh jobbigtt och inte kunna sitta för att jag har ont så jag ligger) Blä! :(

Hoppas ni mår bra!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0