Kort inlägg

Idag har det verkligen inte hänt ett endaste dugg.. Har i stort sett legat i sängen och vart skit trött,, (ni kanske tror jag är värsta latmasken men jag har verkligen ingen ork just nu) Var ska jag få orken ifrån??

Typ glott på tv hela dagen hittills om jag inte har sovit.
Sköterskorna har vart på mig om vägning. Men nej jag tänker inte väga mig när jag har ont. Kan knappt sitta nu när jag har ont. Hur ska jag då kunna sitta på sittvågen?
Aja blir väl vägning imorrn och jag har säkert gått ner ännu mer :S Usch!
Men kan verkligen inte rå för det. Jag vet att det inte är bra att gå ner i vikt jag som behöver näring och sånt till min sårläkning. Men maten är verkligen inte god här...

Mamma var även hit en sväng men fick typ åka lika fort igen för att det är en familj som var påväg till oss för att köpa vår husvagn. Kul att den äntligen är såld. Hon fick dock sälja den för mindre pris än vad hon köpte den för så det var väl kanske inte bästa "affären"..
Men den är såld iallafall! :D
Nu sitter jag här ensam igen med en fridatidning i knät och  en näringsdryck i handen för att jag inte har ätit något idag. Jag vet.. INTE BRA..
Nu ska jag se på MADE som har börjat på MTV..

(inlägget vart längre än vad jag trodde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0