God Dag!

Sov ganska länge idag. Det var ganska svårt och somna inatt men det gick, :)
Det har inte hänt ett endaste dugg idag typ. Fick besök av en sköterska som oftast jobbar på Barn- Dagvården. Det är en underbar skötrska må jag säga :)
Sen har jag kollat lite på "So you think you can dance". Otroligt duktiga dansare. Tänk om man kunde dansa så? :) Hihi, Lite svårt nu med ett ben men coolt skulle det ha vart.

Få se sen vad som händer idag. Skulle vara kul och träffa "C" snart. (en vän som jag inte vet om jag får skriva hela namnet än)
Det var ett tag sen hon och jag sågs och jag saknar henne mycket. <3
Men det blir väl mamma, och kanske Sanna som kommer som vanligt. Det är ju kul att även ha dom här.
Alltid roligare än att vara ensam... :P
Jahaja.. Snart dags för lunch också.

Är det någon som vet hur man designar sin blogg? Jag har kollat och försökt lära mig via "designa din blogg.se" men jag förstår verkligen inte..

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: emily

Jag skulle kunna hjälpa dig med bloggen jag fattar lite även om det krånglar lite för mig ibland

2009-07-18 @ 13:02:28
URL: http://flickanems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0