Bilder på min fina Prins <3

Usch,, här sitter jag helt ensam nu med medicin dropp som tickar vid sidan om väldigt sakta. Jag skojade inte om att den blir klar ca 18.00 imorrn kväll. Nästa påse byts inatt vid 06.00 tiden då jag även får näringsdropp eftersom jag fastar nu.. Mamma, Sanna och Nalle gick nyss för att åka hem och sova.
Kommer väl tillbaka imorrn då jag ska ha omläggning (jippie!)
För omläggningen alltså. Konstigt nog har jag börjat gilla omläggningar (?) Hmm..
Kanske för att det är jobbigt nu på sommaren med stumpen för att det svullnar och även vätskar mer. Vad vet jag? hähä

Dessutom ska det bli skönt nu och få fräsch stump. Har dessutom ont i stump och skinka.Just nu.. VÄLDIGT ont dessutom.. För er låter det kanske konstigt. Typ: Vadå ont i skinkan? hahah löjligt!
Sanningen är att för mig är det inte alls konstigt och löjligt. Min skinka (ena bara) är otroligt svullen p.ga sjukdomen och även större än det andra vilket jag tycker är jätte jobbigt. Speciellt då jag ska köpa kläder som byxor och sånt. Behöva köpa storlekar större pga ena skinkan och stumpen. Vanligtvis är jag väldigt liten.. Aja det va inte det jag skulle prata om. Haha bara drar ut på det mer..

Aja, tänkte lägga in bilder på min lilla Prins som var här idag :)


En lite äldre bild på han




Nalle idag :) Sitter fint.




Tänkte att jag även kan sätta in en bild på Nalles bror Eddie :)
Han har inte vart här på ett bra tag. Tror Nalle nämligen trivs bättre här.
Dom har 2 olika personligeheter eller vad man nu säger. Alltså inte alls likadana till sättet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag såg nämligen på ellamarie.blogg.se att du tycker om Twilight, därför tänkte jag att

du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna [Mest blir det om Robert Pattinson & Kristen Stewart].

Vi har även en frågestund just nu, så om du undrar något, fråga på! :)

2009-07-16 @ 12:24:44
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0